Technická podpora Money-
Zákazníkom je k dispozícii tím profesionálov a prepracovaný systém zákazníckej podpory. Súbor služieb zákazníckej podpory má názov Podpora a aktualizácia a svojím držiteľom garantuje automatický prísun aktualizácií, informácií a služieb odbornej podpory.
- Aktualizácia - vydávané na aktualizačných CD alebo pripravené na stiahnutie zo Zákazníckeho centra.
- Telefonická a emailová podpora - v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod.
- E-mailový spravodaj - nepravidelné vydávanie zhruba 1 mesačne.
V prvom roku je poskytovaný užívateľom ZADARMO, pričom vlastníci licencií k aktuálnym verziám všetkých produktov z ponuky spoločnosti môžu využívať kompletný balík služieb zákazníckej podpory.
Ak si neviete poradiť
V prípade, že patríte medzi držiteľov balíka služieb Podpora a aktualizácia, môžete využívať celý rad informačných zdrojov.
Hotline. Pracovníkovi zákazníckej podpory sa prosím kvalifikujte identifikačným číslom (ID) zákazníka. Svoje identifikačné číslo nájdete v prílohe k daňovému dokladu o kúpe licencie k niektorému z produktov, resp. balíka služieb Podpora a aktualizácia.
E-mail. V prípade veľkého množstva otázok si uvedomte, že riešenie viacerých problémov súčasne je vhodné vykonávať písomnou formou, tzn. elektronickou poštou. Takto prijaté otázky sú priebežne spracovávané, a to nezávisle na obsadenosti telefónnych liniek. Svoju odpoveď tak môžete dostať veľmi rýchlo a taktiež lacnejšie ako telefonicky. Vo svojej otázke nezabudnite uviesť svoje identifikačné číslo zákazníka.
Dokumentácia. Napriek tomu, že máte prístup k priamym službám zákazníckej podpory, nezabúdajte prosím využívať dokumentáciu k programu. Súčasťou balenia produktu je jedna alebo viac príručiek, obsahujúcich kompletný popis produktu.
Pomocník. Všetky programy obsahujú taktiež bohatého kontextového pomocníka. Stačí stlačiť F1 a objaví sa stránka so základným popisom otvorenej agendy a hypertextovými prepojeniami na všetky súvisiace texty. Vždy tak máte k dispozícii kompletného pomocníka. Pri zapisovaní dokladov môžete navyše využiť ďalšieho pomocníka, a to kontextového pomocníka ku každému políčku formulára, na ktorom je momentálne kurzor. Tohto pomocníka vyvoláte stlačením kláves CTRL+F1.
Otázky a odpovede. Na stránke Otázky a odpovede je k dispozícii databáza obsahujúca najčastejšie otázky užívateľov programu Money a príslušné odpovede. Na okamžité vyhľadanie požadovanej informácie slúži fulltextové vyhľadávanie. Odporúčame sledovať časté otázky na týchto stránkach, je pravdepodobné, že tu nájdete odpoveď na svoju otázku.
Ak sa nemôžete dovolať
V súčasnej dobe je k dispozícii niekoľko liniek telefonickej podpory. Vďaka tomu sa obsadenosť hotline výrazne znížila, takže v prípade potreby sa ľahšie dovoláte. Môže sa samozrejme stať, že v období uzávierok a legislatívnych zmien sú linky i tak plne vyťažené a zákazníci môžu čakať v poradí dlhšie.
Neblokujte zbytočne linky a umožnite prosím prístup i ďalším užívateľom. Prosíme Vás o vecné a rýchle vybavenie telefonátu.Ak sa nemôžete dovolať, využite možnosť zaslať svoju otázku e-mailom. Takto prijaté otázky sú neustále spracovávané, a to nezávisle na obsadenosti telefónnej linky. Svoju odpoveď môžete dostať veľmi rýchlo a tiež lacnejšie ako telefonicky.
Neustále taktiež aktualizujeme databázu Otázky a odpovede, ktorá obsahuje to podstatné z otázok užívateľov programu Money. Na okamžité nájdenie požadovanej informácie slúži fulltextové vyhľadávanie. Odporúčame sledovať časté otázky na týchto stránkach, je pravdepodobné, že tu nájdete odpoveď na svoju otázku.
Nevolajte na obchodné oddelenie; jeho pracovníci Vám s riešením technickej otázky nemôžu pomôcť, ani nemôžu prepojiť Váš hovor na technickú podporu.